SELAMAT DATANG KE BUTIK TUDUNG FATIN

Wednesday, February 9, 2011

Introducing Price (Jualan Pengenalan)

As-Salam semua,

Alhamdulillah, pada bulan Januari 2011 Tudung Fatin telah memasukkan stok baru  untuk peminat setia tudung fatin dan buat pengunjung baru, yang ingin mengubah penampilan agar tampil lebih menarik Tudung Fatin adalah jawapannya. Tampil lebih anggun, elegan dan bergaya dengan Tudung Fatin!

Untuk kemudahan para pengunjung, kami telah mengasingkan tudung2 kami mengikut kategori tudung seperti yang boleh dilihat di laman web Tudung Fatin.  Pengunjung boleh click di tab yang disediakan, dan pilih saja koleksi2 tudung yang ada.

Untuk proses pembelian, anda haruslah mengikut langkah-langkah seperti berikut :-
  1. Browse kategori tudung, dan pilih tudung yang dikehendaki
  2. Email serta isi kan borang pesanan yang telah disediakan di laman web kami
  3. Jangan lupa nyatakan kod tudung, dan semak status tudung dahulu
  4. Selepas pihak kami confirm kan availability tudung melalui email, sila hantar butiran nama,alamat dan telefon di boran pesanan yang disediakan
  5. Lakukan pembayaran ke akaun saya, samada MAYBANK atau RHB Bank
  6. Paste kan bukti pembayaran ke alamat emel seritudung@gmail.com
  7. Setelah bayaran disahkan, proses penghantaran akan dilakukan. Penghantaran tudung ke destinasi menggunakan khidmat PosLaju
  8. Tracking number Poslaju akan diberikan selepas pengeposan dilakukan

Since kami baru introduce website ni dan Tudung Fatin baru memulakan jualan secara online, kami amat berbesar hati jika ada pengunjung yang melawat website kami.  Atas sebab ni, kami juga nak buat jualan pada harga yang murah dan berbaloi2 untuk semua jenis tudung yang kami jual.  Jom tengok! :)

No comments:

Post a Comment